“ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  “

Λαμία 20-03-2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΗ

ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

 
 

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το έγγραφο (https://eudoxus.gr//files/Dianomi_Earinou_2018-19.pdf) του Υπουργείου Παιδείας, η διανομή συγγραμμάτων για το εαρινό εξάμηνο θα ξεκινήσει την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019 και θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 17 Μαΐου 2019.

Οι δηλώσεις συγγραμμάτων των φοιτητών θα ξεκινήσουν την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019 και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 3 Μαΐου 2019.

 
Παρακαλούνται οι φοιτητές να μπαίνουν στην ιστοσελίδα:
www.eudoxus.gr και να δηλώνουν τα συγγράμματα τους.
 

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

        

 

 

13-03-2019         

               

“ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ“

 

Καλούνται όσοι φοιτητές επιθυμούν να ενημερωθούν σχετικά με τις πτυχιακές εργασίες

και τα προσφερόμενα θέματα,

να προσέλθουν στην ενημέρωση που θα πραγματοποιηθεί

την Πέμπτη 21/03/2019 στο ΕΥ2 14:00-15:00.

 

Από τη Γραμματεία του Τμήματος

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ

ΑΚ. ΕΤΟΥΣ 2018-2019

Ανακοινώνουμε στους φοιτητές και φοιτήτριες του Τμήματος, ότι από την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019 μέχρι και την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019,θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονικά τις δηλώσεις μαθημάτων για το ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ του ακαδημαϊκού έτους 2018-2019.

Η δήλωση των μαθημάτων γίνεται στην Ιστοσελίδα

euniversity.uth.gr/unistudent

ΚανόνεςΔήλωσης:

  • Όλα τα υποχρεωτικά μαθήματα προηγούνται στη δήλωση από τα μαθήματα επιλογής
  • Τα μαθήματα πρέπει να δηλώνονται υποχρεωτικά με προτεραιότητα από το μικρότερο προς το μεγαλύτερο εξάμηνο
  • Φοιτητές του 4ου εξαμήνου που δεν έχουν επιτύχει σε τουλάχιστον (2) μαθήματα κατά τα προηγούμενα έτη, δεν έχουν δικαίωμα να δηλώσουν μαθήματα του 4ου εξαμήνου αλλά θα δηλώσουν μαθήματα μόνο του 2ου εξαμήνου
  • Φοιτητές του 6ου εξαμήνου που δεν έχουν επιτύχει σε τουλάχιστον (8) μαθήματα κατά το 1ο και 2ο έτος σπουδών τους, δεν έχουν δικαίωμα να δηλώσουν μαθήματα του 6ου εξαμήνου
  • Φοιτητές του 8ου εξαμήνου που δεν έχουν επιτύχει σε τουλάχιστον (15) μαθήματα κατά το 1ο, 2ο και 3ο έτος σπουδών τους, δεν έχουν δικαίωμα να δηλώσουν μαθήματα του 8ου εξαμήνου
  • Δηλώσεις Παιδαγωγικών Μαθημάτων: Με βάση τον Κανονισμό Σπουδών, τα Παιδαγωγικά Μαθήματα (κωδικοί ΕΥ672, ΕΥ673, ΕΥ871, 0ΕΠ03, 0ΕΠ04) δηλώνονται από το 6ο εξάμηνο Σπουδών και μετέπειτα.
  • Πρακτική Άσκηση: Η Πρακτική Άσκηση είναι προαιρετική και μπορεί να δηλωθεί από φοιτητές και φοιτήτριες   που   έχουν ολοκληρώσει το 1ο έτος σπουδών τους και βρίσκονται στο 2ο , 3ο και 4ο έτος σπουδών με την προϋπόθεση να έχουν εξεταστεί επιτυχώς σε όλα τα υποχρεωτικά μαθήματα του 1ου έτους φοίτησης. Αφορά μόνο όσους προηγουμένως έχουν υποβάλλει ηλεκτρονική αίτηση ενδιαφέροντος στο pa.uth.gr. Η Πρακτική Άσκηση δεν προσμετράται στα μαθήματα που απαιτούνται για τη λήψη Πτυχίου.
  • Μάθημα ΕΥ413 «Διαδικτυακός και Ταυτόχρονος Προγραμματισμός»:δηλώνεται από όσους έχουν εισαχθεί έως και το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017
  • Μάθημα ΕΥ432 «Δίκτυα Επικοινωνιών: δηλώνεται από όσους έχουν εισαχθεί από το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 και μετά
  • Συνολικά μπορεί να δηλωθούν τόσα μαθήματα στο εξάμηνο ώστε συνολικά στο έτος ο αριθμός τους να μην υπερβαίνει τον κανόνα ν+6 (όπου ν= ο αριθμός των μαθημάτων βάσει προγράμματος σπουδών) και συγκεκριμένα:

Για όσους ακολουθούν το νέο πρόγραμμα σπουδών (εισακτέοι ακ. έτους 2014-2015 και εξής):

Φοιτητές 2ου εξαμήνου: έως 18 μαθήματα το έτος

Φοιτητές 4ου εξαμήνου: έως 20 μαθήματα το έτος

Φοιτητές 6ου εξαμήνου  έως 21 μαθήματα το έτος

Φοιτητές 8ου εξαμήνου: έως 18 μαθήματα το έτος

Φοιτητές ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ:  έως 22 μαθήματα το έτος

Για όσους ακολουθούν το παλαιό πρόγραμμα σπουδών (εισακτέοι ακ. έτους 2013-2014):

Φοιτητές 2ου εξαμήνου: έως 16 μαθήματα το έτος

Φοιτητές 4ου εξαμήνου: έως 18 μαθήματα το έτος

Φοιτητές 6ου εξαμήνου: έως 21 μαθήματα το έτος

Φοιτητές 8ου εξαμήνου: έως 18 μαθήματα το έτος

Φοιτητές ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ: έως 22 μαθήματα το έτος

ΠΡΟΣΟΧΗ!!

  • ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΝΑ ΠΑΤΑΤΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ.
  • ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΕ ΟΤΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

                                                                                Από τη Γραμματεία του Τμήματος  

Κανονισμός χρήσης των κοινόχρηστων χώρων της ΣΘΕ

Σε μια προσπάθεια για την εύρυθμη λειτουργία της Σχολής Θετικών Επιστημών και των προγραμμάτων σπουδών που λειτουργούν εδώ, και δεδομένης της ανάγκης για εκμετάλλευση όλων των διαθέσιμων χώρων για τις εκπαιδευτικές ανάγκες, έχει αποφασιστεί στο εξής να λειτουργεί το παρακάτω σύστημα για την χρήση των αιθουσών και των εργαστηρίων.

Το πρόγραμμα και η διαθεσιμότητα των χώρων της ΣΘΕ, θα αναρτάται στο εξής και στην σελίδα της Κοσμητείας->Πρόγραμμα Αιθουσών (http://sci.uth.gr/?page_id=183). Εκεί, οι αρμόδιες Γραμματείες των Τμημάτων (προπτυχιακών και μεταπτυχιακών) θα έχουν την αρμοδιότητα να ενημερώνουν τις σελίδες σύμφωνα με το εκάστοτε ωρολόγιο πρόγραμμα της ακαδημαϊκής μονάδας (όπως αυτό έχει αποφασιστεί κάθε φορά).

Στην περίπτωση που κάποιος διδάσκων θα θέλει να δεσμεύσει έναν χώρο (αίθουσα ή εργαστήριο) για κάποια εκπαιδευτική δραστηριότητα, θα πρέπει:

  1. Να ελέγχει την διαθεσιμότητα από την σελίδα αυτή.
  2. Να στέλνει ένα ηλεκτρονικό μήνυμα με το αίτημα, στην Γραμματεία της ΣΘΕ (στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) στο οποίο να αναγράφει ξεκάθαρα τη μέρα και ώρα για την οποία επιθυμεί την κράτηση, όπως και το όνομα της δραστηριότητας που θα πραγματοποιηθεί εκεί.
  3. Η Γραμματεία θα κάνει την ηλεκτρονική “κράτηση” και το συντομότερο δυνατό, η δραστηριότητα θα απεικονίζεται στο πρόγραμμα για αποφυγή διπλοκρατήσεων.

Διευκρινίζουμε ότι:

  1. Η ίδια διαδικασία θα πρέπει να γίνεται ακόμα και όταν υπάρχει μόνο αναβολή διάλεξης. Θα πρέπει να ενημερώνεται η Γραμματεία της ΣΘΕ και να “ελευθερώνει” την εν λόγω αίθουσα για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Αυτό είναι κάτι σημαντικό, καθώς με τις αναβολές δημιουργούνται κενά τα οποία πιθανόν κάποιος να θέλει να αξιοποιήσει.
  2. Σε περίπτωση αναβολής και αναπλήρωσης μαθήματος, ο υπεύθυνος της αντίστοιχης ακαδημαϊκής μονάδας (Πρόεδρος Τμήματος, Διευθυντής ΠΜΣ), θα πρέπει να ενημερώνεται και να εγκρίνει την αλλαγή, σύμφωνα με τα όσα ισχύουν στους αντίστοιχους κανονισμούς σπουδών. Η τήρηση της ανωτέρω διαδικασίας αφορά απλώς την βέλτιστη χρήση των χώρων και δεν σημαίνει ότι αναιρούνται τα όσα προβλέπει ο εκάστοτε κανονισμός (ενημέρωση/άδεια του Προέδρου, ανακοίνωση στη Γραμματεία, στους φοιτητές κ.ο.κ.).
  3. Αν η δραστηριότητα δεν περιλαμβάνει διάλεξη ή μάθημα του τυπικού προγράμματος σπουδών, το όνομα της θα πρέπει να αναφέρεται συνοπτικά, για παράδειγμα “Συνάντηση Ερευνητικής Ομάδας Χ”, “Διάλεξη σε υποψήφιους διδάκτορες”, “Συνέλευση Εργαστηρίου Χ” ή κάτι παρόμοιο.
  4. Τα ωρολόγια προγράμματα των Τμημάτων και των άλλων Προγραμμάτων Σπουδών της ΣΘΕ, πρέπει να συνεχίσουν να αναρτώνται αυτούσια και στις σελίδες των αντίστοιχων τμημάτων με τη μορφή ανακοινώσεων, πινάκων κ.ο.κ., αυτό δεν αλλάζει. Ιδιαίτερη προσοχή όμως χρειάζεται το γεγονός ότι τα προγράμματα πρέπει να συμφωνούν μεταξύ τους.
  5. Στην περίπτωση που γίνεται αίτηση για δύο “κρατήσεις” για τον ίδιο χώρο την ίδια χρονική στιγμή, η Γραμματεία θα δίνει το χώρο σε αυτόν που έκανε το αίτημα νωρίτερα. Για το λόγο αυτό, οι διδάσκοντες να μην μένουν στην αποστολή του ηλεκτρονικού μηνύματος (ειδικά αν το αίτημα έγινε σε μη εργάσιμη ώρα) αλλά να επιδιώκουν την επιβεβαίωση από τη Γραμματεία.
  6. Κάθε άλλη διαδικασία για την διάθεση ενός χώρου, θα θεωρείται άκυρη. Το προσωπικό θα πρέπει να καταβάλει κάθε προσπάθεια για την ομαλή λειτουργία του νέου συστήματος.

Καθηγητής Παντελής Μπάγκος

Κοσμήτορας Σχολής Θετικών Επιστημών

High Quality Free Joomla Templates by MightyJoomla | Design Inspiration FCT